Friday 10 January 2014

Vendredi

Olen juuri kirjoittelemassa ostoslistaa, sillä kutsuimme huomiseksi ystäviä meille illalliselle. Tarkoitus on tehdä pataruokia, sillä haastoimme itsemme keksimään käyttöä pikkuisille ja yhdelle isommalle Le Creuset -padalle.

Ehdimme ottaa pitkästä aikaa tänään myös asukuvia; laitoin miehelleni sähköpostia, josko nähtäisiin lounaan merkeissä ja samalla saimme napattua myös muutaman kuvan. Tuossa yllä olevassa kuvassa (jouduin valitettavasti vaihtamaan kuvan, sillä se muuttui ladattaessa epätarkaksi) yritän muuten juuri koota itseäni, sillä sain aikamoiset naurut, kun kuvaamiseen keskittynyt mieheni peruutti suoraan lyhtypylvästä päin... No, joskus niinkin, nimittäin yleensä minä olen se koheltaja!

Asukuvien lisäksi seuraavien päivien aikana on tulossa myös herkullinen suklaacookie-resepti, joten kuullaan taas pian!

2 comments:

  1. Joskus kun keskittyy johonkin tiettyyn asiaan, saattaa koko muu maailma unohtua ja kadota ympäriltä! :)

    Born Grown

    ReplyDelete
    Replies
    1. No minulle käy juuri niin (sen lisäksi että olen välillä aika tohelo!) :)
      Etenkin kameran takana muu maailma helposti unohtuu ja kaupungilla tulee usein hassuja tilanteita, kun tihrustaa vain sinne linssiin! ;)

      Delete